2014. november 22., szombat

Köszöntő

Sziasztok ☺ Köszöntelek titeket az Utolsó esély nevű blogomon. ☺ Ezt a történetet nem is tudom miért  készítettem el..Jött az ihlet én meg tollat és papírt (na jó igazából billentyűzetet és monitort) ragadtam, és írni kezdtem. A prológus és az 1. fejezet már alakulóban van, szerintem az előző blogjaimhoz képest sokat fejlődtem, mármint ami az írást illeti ☺ (A desinghez még mindig nem értek. Kár.) De hogy ne is szaporítsam a szót: A blog 2015-ben nyílik meg, pontosabban akkor teszem ki a prológust. Addigra remélhetőleg egy szép desing is lesz, és én magam is készen állok majd az írásra. Várhatóan nem lesz nagyon sok rész de ezt még nem tudom pontosan megmondani. Ami viszont biztos, hogy hetente kerül majd fel egy-egy fejezet (talán vasárnap).
 Kérlek titeket, hogy addig is írjatok, iratkozzatok fel, hogy lássam, mennyien vagytok kíváncsiak a sztorira. De hát mi is a sztori?!
Részlet a prológusból: "Magával sodor a színház gyönyörű varázsa, és magával sodor az  a sok-sok szeretet ami körülvesz. A dal felcsendül, a függönyök elhúzódnak, és szembetalálod magad a közönséggel. A te közönségeddel. Aki téged figyel. Aki látni akar." Tehát a történet egy színházban játszódik. A blogot max. 10 részesnek szánom, és ha befejeztem a sztorit, jönne a 2. évad is :)

Ne feledjétek, prológus és blog nyitás 2015.!
 Claire F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése